Srpen 2008

Rozvrhy hodin

31. srpna 2008 v 18:55 | MissCroft
Prázdniny odcházejí. Bééé. Škola přichází. Bééé. Aby jste si ten příchod do školy nějak zpříjemnili, tak jsem pro vás vyrobila nějaké ty rozvrhy. Doufám, že se vám líbí. Zatím jsou tu jen dva, ale na druhém se už pracuje.





TR:A - Recenze

31. srpna 2008 v 16:33 | MissCroft
Pokud jste nazažili atmosféru, ani jednoho z prvních tří dílů celé série a okatá Lara si k vám našla cestu až z příchodem posledního dílu (legend), potom zažijete příjemný šok. Žádné monstroozní přestřelky, žádné dlouhé animace sloužící k přežvejkání popcornu, žádná jízda na motorce nebo laciné pokusy o interaktivní příběh. Ne! Většinu času totiž strávíte zavěšení na římsách, nebo prozkoumávání starobylích chrámu,hrobek,jeskyních a zapomenutých koutů prastarých civilizací aby jste odhalili jejich dávná tajemství, našli pár artefaktů a především vzácnou relikvii zvanou SCION, po které především prahne nepřátelské organizace. SCION je totiž klíčem k nalezení dávné Atlantidy, kam se přes vysokohorské Peru, bájemi ověnčené Řecko a zaprášený Egypt nakonec dostanete.

V paměti zůstalo jen pár důležitých scén. : jako první je boj s vlky, setkání s T-Rexem ve ztraceném údolí a třeba obtížný podvodní puzzle v úrovní příhodné Cisterny. Zdánlivá opuštěnost většiny levelů je tím správným přístupem k dosažení tmelící atmosféry plné tajemství, kde máte skutečně pocit, že objevujete bohem zapomenutá místa, která celá století neslyšela zvuky lidských kroků.

Krátké, náladové skladby se spustí přesně ve chvíli, kdy se něco důležitého děje. Zaůtočí medvěd, aktivujete páku nebo vyřešíte puzzle a každý, kdo někdy Tomb Raidera hrál, moc dobře ví, že když se řekne puzzle, mám tím na mysli úlně něco jiného, než na co jte u ostatních her zvyklí. Puzzy jsou svým způsobem jednoduché, logické a většinou mechanické z trochou akce. Najdete zde momenty, kdy máte nápovědu pro váš další krok přímo před očima, ale najednou v nádherném pohledu na celkovou scenérii se vám ztratí, aby jste ji pak pozoufalém hledání znovu našli.

První velká scéna vás čeká v nezapomenutelném Ztraceném Údolí , kde musíte spustit stavidlo na hřebenu vodopádů, ale jednotlivá kolečka stroje jsou porozházená na různých místech této členité úrovně, včetně arény s T-Rexem. Pamětníci si jistě vzpomenou na nějaké detaily a možná si právě tady uvědomí, že úroven je výrazně předělána, stejně jako většina dalších, důležitých puzzlů. Autoři sice některé části původní hry bud zcela vynechali nebo zhustili dvě úrovné do jedné kratší, ale zase na druhé straně přidali zcela nové části hry, které pamětníky udrží v napětí až do konce.

Je znát, že základem byl engine z TR:Legend , takže o moc více se technická stránka vylepšit nedala. Na druhou stranu je poměrně dost povznášející vidět prastarý desing známých úrovní v současném, lehce nadprůměrném grafickém kabátku. Trochu mě překvapilo, že stará bolest spočívající v lehkém zmatku pohledu kamery některých momentech přetrvává. Někdy tak zkrátka nevydíte jestli skočíte na římsu nebo do šedesáti metrové propasti. Ovšem metoda pokus-omyl to však jistí, případně pečlivé nastudováni trasy ze vzdálenějšího místa. Naštěstí máte možnost uložit si hru kdekoliv potřebujete a k tomu je tu ještě k dispozici velmi hustá sít checkpointů, která poněkud strácí smysl.

Co však smysl dává, je široký arzenál akrobatických pohybu, které Lara musí ovládat aby se v přestavěných úrovní mohla pohybovat jako patnáctiletá ruská gymnastka na olimpiádě po pětileté drezuře. Víceméně využijete všechny pohyby z předchozích dílů plus šikovnou kotvičku, se kterou můžete na vhodných místech provádět efektivní běhání po zdi, nebo posouvat či strhávat tradiční posouvatelné kvádry. Díky tomu, majíé některé překážky několik možností překonání a samozřejmně, že pokud opravdu poctivě prolezete každou úroven najdete i dobře schovaný artefakt a ještě vzácnější relikvie, které se vám všechny objeví v odemykatelné části hry. Co by to totiž bylo za Tomb Raidera, kdyby tu nebyly bonusy. Postupně tak získáte různé kostýmy, komentáře k úrovním, hudební tracky, galérie a taky možnost zahájit celou hru znova, ale na čas.

Na velký návrat Tomb Raidera jsme čekali téměř 5 let. Jak se ukázalo, zlatým pokladům herní historie příliš zjenodušení a komerce nesluší. TR:Anniversary naštěstí vrací legendu na místo, kam patří. Konečně se podařilo zahodit pokus o přiblížení se co možná nejširším masám, a místo toho dal prostor hratelnosti v té nejryzejší podobě. Populární série se konečně vyhrabala z bahna a znovu se postavila na své místo. Pokud jste, ale Tomb Raidera nikdy nehráli, stačí vám jen tato jediná hra a rázem se z vás stane člen početné skupiny fanoušků. :-)
Vaše Misscroft

Návštěvnost (25.8-31.8)

31. srpna 2008 v 12:07 | MissCroft |  Návštěvní Kniha
Ponděli- 8
Úterý- 24
Středa- 29
Čtvrtek- 20
Pátek- 17
Sobota- 10
Neděle- 7

Celkém: 115

Stvořitel Lary

29. srpna 2008 v 17:53 | misscroft
Toby Gard je zvláštní osobnost, která se do povědomí širší hráčské veřejnosti příliš nezapsala a přesto, že má za sebou hit minimálně srovnatelný s hrami od Sida Meiera nebo Willa Wrighta. V roce 1996 totiž navrhl vzhled hlavní hrdinky Tomb Raidera a Tím se zásadním způsobem podepsal pod obrovský úspěch této slavné série. To se mu, ale nakonec vymstilo, protože Eidos, ve vidině rychlích zisků, nutil Core Desing k okamžitému vyvinutí druhého díli, a to nejpozději do roka, to ,ale Gard odmítl, podal výpověd a společně s kolegou Paulem Douglasem založil firmu Confounling Factor. Po vydání exkluzivní xboxové hry Galleon, ale studio krachlo a Gard se nachal zaměstnat u Crystal Dynamics. No a co se nestalo - po neůspěchu Angel of Darkness se Eidos rozhodnul přiklepnou Tomb Raidera právě této firmě! Cesty osudu jsou nevyzpytatelné....

TR:L - Loading

29. srpna 2008 v 12:01 | MissCroft
Loading
Loading
Loading
Loading
Loading
Loading
Loading
Loading
Loading
Loading
Loading
Loading
Loading
Loading
Loading
Loading
Loading
Loading
Loading
Loading
Loading

Modelky Lary Croft

28. srpna 2008 v 10:44 | MissCroft
1997- RHONA MITRA
Původní poprsí 34A zvětšeno na 34DD, tmavohnědé vlasy, hnědé oči, indiánští prarodiče. Hrála ve filmech GET CARTER a THE HOLLOW MAN.








1998-1999- NELL MCANDREW
Přírodní blondýna z Leedsu. Po nafocení snímků pro PlayBoy dostala okamžitý vyhazov. Oběvila se jako uvaděčka v pořadech I'M CELEBRITY...GET ME OF HERE









1999- LARA WELLER
Dánská modelka, temně hnědé vlasy a oči. Její špatné herectví, příšerný akcent a hlavně nástup Angeliny Jolie jako představitelky Lary ve filmu ukončili její působení u Eidosu. Ale všichni (teda aspon holky) jí závidíme to jméno, co?




2000-2002- LUCY CLARKSON
Překvapivě krásná anglická modelka apodního prádla pro značku VIVIENE WESTWOOD. Nejoblíbenější živý model podle fanoušků. Objevila se na titulních stránkách několika modních časopisů.




2002-2004- JILL DE JONG
Dánská hvězdička s přírodně velkým poprsím prošla obřím castingem díky své bezprostřední povaze. Neuspěch TR:AoD ovšem její kariéře příliš nepomohl.









2004-2007-KARIMA ADEBIBE
Prodavačka, která si zahrála obět ve filmu ALIEN VS. PREDÁTOR. Marocko-irský původ. Ve svých 10-ti letech hrála prvního Tomb Raidera. Absolvovala záklaní výcvik SAS a stále nemá přítele!!!

10 let s Larou + 1 rok navrch

28. srpna 2008 v 10:08 | MissCroft
1996-TOMB RAIDER
V roce 1994 dostal animátor Core Desing Toby Gard nápad udělat dobrodružnou, akční hru na způsom Indiana Jonese, kde by ovšem hlavní úlohu hrála žena. Hlavní hrdinka se původně měla jmenovat Laura Cruz, měla mnohem bojovnější povahu a její anatomie odpovídala mnohem více realitě, jenže stačil jeden náhodný pohyb myši a její poprsí se zvětšilo o 150% a úspěch to má dodnes.....xD. Po přejmenování se pak Lara stala symbolem herního průmyslu a samostatnou hvězdou přesahující hranice do jiných sfér interaktivní zábavy.

1997-TOMB RAIDER II
Původní hra byla tak úspěšná, že se její tvůrci pustili hned do díla a za 10 měsíců, těsně před Vánocemi byl vydán druhý díl. Toby Gard¨, ale tým opustil, nelíbylo se mu totiž způsob z jakým byla Lara marketingově zneužita (reklamy na pití, tyčinky....) TR:II Přinesl celou řadu novinek, včetně lepšího ukládání hry a používáni dopravních prostředků. Archeologie tentokrát Laru donesla do Benátek, Tibetu a Číny. Hodně fanoušků považuje 2 díl, právě za nejlepší z celé série. Díky novím zbraním se i více stříleo, ale na druhou stranu jsou hádánky více obtížnější. Nejpopulárnější úrovní o které se mluví dodnes, je The Wreck of Maria Doria, kde se většina děje odehrává v zatopené části vraku lodi, která dodnes skutečně existuje.

1998- TOMB RAIDER III
Třetí Tomb Raider vznikal na pokraji zhroucení celého týmu. Původně to měl být datadisc, ale nakonec vyšel jako samostatný díl. Přibyly nové pohyby, zbraně a dopravní prostředky (kajak, čtyřkolka, důlní vozík), ale největší úspěch přineslo opět atraktivní prostředí Antarktidy, Londýna a Nevadské pouště. Hra byla opět poměrně úspěšná, i když sklidila kritiku za příliš mnoho lidských obětí a nesmyslnou obtížnost některých částí hry, které se musely řešit metodou pokus-omyl.

1999- TOMB RAIDER: THE LAST REVALATION
Čtvrtý díl je nejepičtější ze všech dílů s obřími úrovněmi a množstvím filmových scén. Vrátili se klasické pasti, hrobky a hledání artefaktů a téměř vše se odehrávalo v Egyptě. Čtvrtý díl přinesl šokující konec, když Laru zasypalo několik desítek tun afrického písku, aby byla pohřbena než se objeví na PS2. To kromě ,,hratelného'' desingu a problémové kamery bylo nejčastějším předmětem diskuze včech fanoušků.

2000- TOMB RAIDER: CHRONICLES
Velmi krátká hra, která se skládala jen ze 4 malých epizod vymyšlené výpry Lary Croft v minulosti, úspěně dokumentovala únavu celé série. Ačkoliv po grafiské stránce bylo vše na úrovni, dětská jednoduchost a především násilné použití moderních prvků vyůstilo v nejhorší kritiky od všech důležitých médií. Závěr hry však přinesl naději, že hrdinka žije v podobě nalezeného batohu Lary. CHronidles dopadl průměrně, ovšem nikdo z Core ani z Eidosu netušil, jaký horor je teprve čekal.

2003-TOMB RAIDER: THE ANGEL OF DARKNESS
Tohle byl s přehledem nejhorší díl z celé série. (i když mě osobně se docela líbil, když jsem tuhletu hru hrála, místy jsem měla trochu srach...) , ale pro většinu fanoušků byl Anděl Temnoty absolutní propadák. Původně se hra mělůa odehrávat va Francii, Německu, Turecku a Praze, ale díky neuvěřitelným problémům s enginem se muselo vše zkrátit na polovinu, takže nakonec zůstala v původní velikosti jen Praha s Francií. Prodejní kopie byla navíc plná chyb nedomyšlených prvků. Hlavním důvodem nezdaru bylo špatné provedení projektů, do kterého mluvilo příliš mnoho lidí a příliš ambiciozni myšlenky Core Desingu, které nebylo v daném čase možné uskutečnit. Hry se přesto prodaly miliony kusů, ale značka utrpěla.

2006- TOMB RAIDER: LEGEND
Eidos se rozhodnul další pokračování svěřit jinému vývojáři. Crystal Dynamics. Hledání posvátného Excalibru opět přineslo tradiční bloudění ve starých hrobkách. Týmu pomáhal i půvdní stvořitel Lary Toby Gard, což se zejméma podepsala na výborných puzzlech a ovládáni na míru. Nový engine rovněž zajistil výborný vzhled. Bohužel TR:LEGEND podlehl poněkud filmovějšímu pojetí, takže vše bylo příliš akční a kondenzované do co nejkratšího času. Přes 3 miliony prodaných kopií byly ovšem pádnou otázkou zda v celé sérii ještě pokračovat.


2007- TOMB RAIDER: ANNIVERSARY
Tenhle díl byl považován jako za 7 a půlka a právě ANNIVERSARY byla ta ,,půlka''. Byl to jakoby návrat za prvním dílem, který jsme si měli připomenout. Jako u TR: LEGEND se na tomto díle podíleli i Crystal Dynamics. Grafika je skutečně krásná a lokace pěkně propracované. I když jsem tento díl nehrála (ale už se na něj chystám) tak podle videí ze hry si myslím, že je to skutečně skvělá hra!


2008 - TOMB RAIDER: UNDERWORLD
Zatím poslední díl z celé série vlastní tento název: Underworld :-) Grafika je v tomto dílu nádherná a příběh také .-) Tento díl patří k těm, u kterých se aji docela bojíte, stejně tak i TR:AoD Moc pěkně propracované, ale hra mohla být delší :-)



Nový Design

26. srpna 2008 v 17:18 | MissCroft


Dámy a Pánové, milí fanoušci tohoto blogu a virtuální hrdinky Lary Croft, určitě jste si všimli (tedy aspon ti co jsou na tomhle blogu aspon po druhé) nového desingu! Už jsem se totiž nevydržela dívat na to zelenočerné pozadí a jeno a to samé záhlaví. Tak jsem si to tu vzala pořádně do parády. (Člověk by nevěřil, že je to ten samý blog na který se ještě před malou chvíli koukal.....xD ) K novému desingu jsem taky přidala (jako takovou malou třešničku na dortu) i rozcestníky pro lepší orientaci. A tak se tedy ptám: Líbí se vám můj nový desing? Tohleto zhodnocení už nechám na vás. Stačí jen kliknou v níže uvedené anketě.


Vaše MissCroft




Lara Croft Tomb Raider Anniversary

23. srpna 2008 v 13:58 | MissCroft |  .:Tomb Raider - Anniversary:.
Tomb Raider: Anniversary
Informace
Žánr - akční / dobrodružné
Série - Tomb Raider
Minimální požadavky:
- Windows XP, Vista
- Procesor 1,4 Ghz
- 256 MB RAM
- 4 GB volné na Hdd
Vyrobil - Crystal Dynamics
Vydal - Eidos Interactiv
Distributor v ČR - Cenega
Doporučený věk - od 15-ti let
Platformy:
- PC
- PSP
- PS2
- Wii
- Xbox 360
Rok vydání - 1.6.2007 Evropa / 5.6.2007 Severní Amerika

Příběh
Ve starých časů, kdy se všechny národy světa klaněli jedinému - Atlantídě, byl právě panovníkami Atlantídy byl vytvořen mocný artefakt Scion - ten dokáže změnit genetiskou struktůru organismu. Tato síla měla sloužit v prospěch lidstva. Našel se někdo, kdo tu sílu využil a pomocí Scionu vytvořil doménu, která následně zdevastovala celou Atlantídu a obyvatelé byli nuceni utéct do jiných, rozvíjejících se říší světa.Dotyčnou osobu - Natla však stihl zasloužený trest - dva panovníci zaniknuté Atlantídy, Qualopec a Tihocan ji zavezli do ledového vězení, kde měla trpět na věčné věky. Oba potom odešli do rozlišných kultur světa - Qualopec do Peru a Tihocan Řecka. Založili obrovské civilizace a postupně zemřeli. V 40. letech 20.stol. probíhali v Novém Mexiku jádrové pokusy, kvůli kterým se na povrch dostala i schránka s Natlou. Ta se probudila a s plnou chutí se pustila do svého předešlého plánu - vytvořit rasovou doménu a ovládnou svět (jako všichni blázni xD). Postupně se ji podařilo zařadit se do světa běžných lidí a vytvořila si velkou firmu Natla´s Technologies a takovým způsobem nashromaždila plno informací.

Následně, když už měla všechno připravené si Natla najala skupinu dobrodruhů a archeologů aby pro ni vypátrali po světě ukryté tři části Scionu a netušili při tom pro koho vlastně artefakt získavají. Toto tí zůstává z Larsona, Pierra DuPonta a Lary Croft, přičemž třetí jmenovaná nemá ani potuchy, že ve hře jsou zapojení i další. Natla si najme Laru v Indií jako poslední (prostřednictvím Larsona) a poví ji o straceném městě Vilcabambe v Andách kde se údajně nachází Qualopecova hrobka s prvním Scionem. Lara by možná tuto zajímavou nabídku odmítla, jenže po Vilcabembe pátral už v minulosti její otec, avšak neúspěšně.

A tak se ted Laře naskytla příležitost jak artefakt najít. Dozvídá se, že kousků Scionu je víc a že po nich pátrá také Larson a jakýsi profesionální vykrádač hrobu Pierre DuPont. Situace se komplikuje a Lara si uvědomuje, že Natla ji jen zneužila aby mohla svoje plány. Potom co Lara získala všechny tři díly Scionu a odstranila z cesty Pierra ji přepadla v Egyptě skupinka hrdlořezů s Natlou a ukradli ji nejen všechny zbraně, ale i krvavě vyrobený Scion. Avšak Lara s toho střetnutí vyvázne živá a hne se vadá za Natlou k tajnému ostrovu uprostřed oceánu, kde se údajně nacházejí poslední zbytky bájné Atlabtidy. Všechno vyvrcholí v antických rujnách, kde Lara v tuhém souboji porazí Natlu a vyhodí celý ostrov do povětří aji spolu s ohavnými příšerami které vznikly ze zneužité moci Scionu.


Články


O hře:

Ve hře:
→Nepřátelé← (+ Návod jak na bosse)

Ostatní:

Galerie


Lara Croft Tomb Raider: Legend - Rozcestník

22. srpna 2008 v 19:11 | MissCroft |  .:Tomb Raider - Legend:.
Tomb Raider: Legend
Informace
Žánr - Dobrodružné
Série - Tomb Raider
Minimální požadavky - CPU 1 GHz, 256 MB RAM, 64 MB GFX
Doporučené požadavky - CPU 3 GHz, 1024 MB RAM, 128 MB GFX(pro Next-Gen grafiku)
Vyvinul
- Core Design
Vydal
- Eidos Interactiv
Doporučený věk - 12 let
Funkce:
- Nové pohyby
- Grafika
- Zcela nový přípěh
- Vozidla
Platformy:
- PC
- PS2
- PSP
- XBOX360
Rok vydání - 2006

Příběh
Když bylo Laře pouhých 9 let, tak se při letecké havárii ztratila se svou matkou v nepálských Himalájích. Lara jakožto zkoumavá dívka nalezla v horách ukrytý mechanizmus, který se ji podařilo aktivovat a přesunul její matku neznámo kam. Poté vás příběh zavede o pěkných pár let později, kdy je už Lara starší a vydává se svojí matku hledat. Nejdříve ji okolnosti zavedou do Bolívie, kde také narazí na své nové nepřátelé a dozví se více o celém tom záhadném mechanizmu. V Bolívii však Lara dlouho nezůstane. Hned poté se vydává prozkoumávat Peru, Japonsko, Ghanu, Anglii, Kazachstán a Nepal. Lara zjistí, že k tomu, aby mohla tento mechanizmus znovu aktivovat, potřebuje meč Krále Artuše - Excalibur. Jenže to má menší háček... meč je rozdělen na několik částí, které se ukrývají na různých místech v zemích, které jsem jmenovala výše. Podaří se ji nakonec svojí matku najít?

Články
O hře:

Ve hře:

Ostatní:
Galerie

Lara Croft Tomb Raider 6 - Rozcestník

22. srpna 2008 v 18:20 | MissCroft |  .:Tomb Raider 6:.
Tomb Raider: The Angel of Darkness
Informace
Žánr - Dobrodružné
Série - Tomb Raider
Minimální požadavky:
- Windows 95/ME/98/2000
- Pentium III, Athlon 500MHz (1,5 GHz, doporučeno)
- 128 MB RAM
- VEGALOG 3D video akcelerátor 16MB (doporučeno 36MB)
- 100% kompatibilní s DirectX 9
- VEGALOG zvuková karta kompatibilní s DirectX 9
- 300MB místa na disku Volný
Vyvinul - Core Design
Vydal - Eidos Interactiv
Doporučený věk - 15 let
Funkce:
- Možnost ovládání i jiných postav (Kurtis Trent)
- Nyní má Lara 5000 polygonů, místo 500
- Lara má 180 animací pohybu, namísto minulách 25
- Nový řídící systém
Platformy:
- PC CD-ROM
- PlayStation
Rok vydání - 2003

Příběh
Nejdříve, než se pustíme do samotného příběhu, by jsme si asi měli říct, co se s Larou stalo po té, když nám ji vývojáři v TR4 tak pěkně zabili. Ehm... Lara se z těch sutin, které ji zasypali nějakým záhadným způsobem dostala ven a později ji našla nějaká šamanka, která ji vyléčila. Od té doby se nám Lara pěkně změnila, alespoň pro TR6 se stala ,,Temnou Larou"

Příběh tedy začíná v Paříži v jednom apartmánu, do kterého pozval Laru starý známý přítel - nepřítel Werner Von Croy, aby ji učinil návrh. Pro nějakého Eckhadra má najít Obscura Paintings - Tajemné malby, které pocházejí ze 14. stol. Ve chvíli, kdy mu odmítá pomoci ho ale přímo před jejíma očima někdo zastřelí a Lara zcela v šoku a omráčená utíká pryč. Pro policii se Lara stává hlavní podezřelou. V dalších dnech prochází Lara Paříží, ukrývá se před policií a pátrá po Lidech, kteří měli s Von Croyem a těmi malbami něco společného. Později vás taky příběh zavede do Prahy, kde vás bude čekat boj s Eckhardem.

Články

O hře:

Ve hře:

Ostatní:

Galerie

Lara Croft Tomb Raider 5 - Rozcestník

22. srpna 2008 v 18:00 | MissCroft |  .:Tomb Raider 5:.
Tomb Raider: Chronicles
Informace

Žánr - Dobrodružné
Série - Tomb Raider
Minimální požadavky:
- Windows 95/98/2000
- Pentium III 266MHZ
- DirectX 7
- 16MB RAM (32 MB doporučeně)
- 300 MB volného místa na disku
- 3D akcelerátor karta kompatibilní s DirectX 7
- Zvuková karta kompatibilní s DirectX 7
Vyvinul - Core Design
Vydal - Eidos Interactiv
Doporučený věk - 14 let
Platformy:
- PC CD-ROM
- PlayStation
- Dreamcast
Rok vydání:
- 2000

Příběh
Po té, co Laru v TR:4 zasypaly trosky, se stává nezvěstná a předpokládá se, že zemřela. Obřad u pomníku Lary na panství Croftů přívádí dohromady tři staré přátele Lary: Winstona, Charlese Kanea a pátera Patricka Dunstana. Zatímco venku je strašný liják, trojice nostalgicky vzpomíná na předchozí dobrodružství Lary. Mezitím, stovky mil daleko Werner Von Croy kordinuje šílené vykopávky hledajíce odpovědi pohřbené hluboko pod Egyptskou pouští.
→ První vzpomínka nás navede do Říma, kde se Lara vydala v roce 1995 (tedy ještě dřív, než vyšel TR1). Tady Lara hledá Kámen mudrců. Hledání jí ale kompliku Pierr a Larson, se kterýma se tam Lara také setkává. Součástí Říma je také výukové kolo (podobně jak to bylo i v TR4 na začátku hry v Kambodže), kde se můžete naučit Lařiny všechny dovednosti.
→ V Roce 1998 se odehrávala další vzpomínka, kdy Lara pátrá po artefaktu Kopí osudu. Dostává se až do ponorky, kde je Lara zatčená Ruskou mafií. Jakmile se Lara osvobodí, vydává se prozkoumat ponorku i mořské dno, jen aby našla artefakt, o který tak moc stojí...
→ Teď se ponořme trošku více do minulosti, tedy do roku 1986, kdy bylo Laře 16 let a vydala se kdesi do Irska za Winstonovou rodinou. Za nedlouho příjde rodinu navštívit kněz Patrick, který se vydává na jeden tajuplný ostrov, kde se děje plno podivných věcích a samozřejmě naše zvědavá Lara se tam musí vydat také.
→ V poslední vzpomínce se vypráví o tom, jak Lara pronikla do jednoho z mrakodrapů v New Yorku,který je chráněn nejmodernější technikou, se kterou se Lara musí vypořádat, aby našla artefakt Iris, známý ze čtvrtého TR dílů. Tady se taky setkává s Wernerem Von Croyem, který je zraněný na invalidním vozíku, po té, co utekl z Chrámu v Kambodži a který vlastní společnost Von Croy Industries.

Články
O hře:

Ve hře:

Ostatní:

Galerie

Lara Croft Tomb Raider 4 - Rozcestník

21. srpna 2008 v 16:04 | MissCroft |  .:Tomb Raider 4:.
Tomb Raider: The Last Revalation
Informace

Žánr - Dobrodružné
Série - Tomb Raider
Minimální požadavky:
- Windows 95/98
- Pentium III 233 MHz
- Direct X6
- 16 MB RAM
- 1 GB volného místa na pevném disku
- Zvuková karta kompatibilní s Direct X6
Vyvinul - Core Design
Vydal - Eidos Interactiv
Doporučený věk - 13 let
Platformy:
- PC CD-ROM
- PlayStation
- Dreamcast
Rok vydání:
- 1999

Příběh
- příběh je vytvořen pomocí www.wikipedia.cz

Příběh čtvrtého pokračování Lařiných dobrodružství začíná v minulosti, kdy je Laře tepre 16 let. Lara je doprovázená do chrámu Angor Wat v Kambodži svým učitelem a světoznámým rakouským archeologem Wernerem Von Croyem. Tam se snaží najít tajemný artefakt Iris. Tato cesta končí ale bohužel neštěstím a tak je ještě tehdy mladičká Lara donucena opustit svého průvodce, aby si zachránila život.
Příběh pokračuje, teď už ale v současnosti v Egyptě, kde už dospělá Lara prozkoumává starobylou hrobku ve které byl kdysy uvězněn egyptský bůh Sutech. Laře se povede boha neúmyslně probudit a tak se dostává do nebezpečného boje s časem aby oživila boha, který by Sutecha zastavil dřív, než apokalypsa postihne Zemi. Naneštěstí, Von Croy se stává novým Lařiným protivníkem, protože je sám posedlý Sutechem a dělá vše podstatně složitější. Lara cestuje přes Egypt, aby posbírala části brnění boha Hóra, za účelem zničení Sutecha. Ty se nacházejí v Pharosu, Chrámu Isis, Chrámu Poseidona a v Kleopatřiných palácích. Lara tyto části spojí (Amuletem Hóra) v Chrámu Hóra, aby nakonec porazila svého protivníka. Avšak dříve než mohl být Hórus přivolán, Sutech přijde a zničí brnění, shozením amuletu do vody. Lara jej okamžitě získá zpět a opouští chrám, jehož vchod uzavře amuletem. Musí jej nechat na místě, aby zůstal Sutech uvězněný na věčnost. Jakmile dosáhne východu z chrámu, těžce zraněná je konfrontována s Von Croyem. Z obavy, že může být stále posedlý, není ochotna se chytit jeho ruky a tak padá do temnoty.

Články

O hře:

Ve hře:

Ostatní:

Galerie


Lara Croft Tomb Raider 3 - Rozcestník

21. srpna 2008 v 12:46 | MissCroft |  .:Tomb Raider 3:.
Tomb Raider: Adventures Lara Croft
Informace
Žánr - Dobrodružné
Série - Tomb Raider
Minimální požadavky:
- Windows 95/98
- Pentium 166MHz (doporučeně 200MHz)
- 16MB RAM (doporučeně 32MB)
- 4x CD-ROM mechanika
- Povinné DirectX 6 (zařazena na CD)
- podporuje většinu grafických 3D karet
Vyvinul - Core Design
Vydal - Eidos Interactiv
Doporučený věk - 13 let
Funkce:
- Nová grafika včetně vícebareného osvětlení, vodní efekty, odraz, mlha a změny klimatu
- Nové vozidla
- Nové zbraně jako například desert eagle nabo raketomet
- Nové pohyby
Platformy:
- PC-CD ROM
- PlayStation
Rok vydání - 1998

Příběh
Tomb Raider III začíná o několik milionů let dříve, když se na zem zřítil meteorit, který se roztříštil na 4 vzácné artefakty, které mají nadpřirozenou moc. První lidé, kteří je objevili byli Darwin a jeho námořníci, kteří tyto artefakty rozptýlili do celého světa. Později v současnosti v Antarktidě, společmost RX Tech provádí výzkumy na místě, kde se meteorit zřítil. Vedoucí firmy Dr.Willard objeví mrtvolu CHarlese Darwina a zjistí, že on a jeho námořníci prozkoumali nitro kráteru. Dr.Willard začal mít zvláštní posedlost dostat se do kráteru a částí kde Darwinova posádka byla....a taky zemřela. Mezitím v Indii, britská archeoložka Lara Croft, pátrá po záhadném ,,Infada'' artefaktu. Skutečně Lara, ale neměla ani ponětí o skutečné síle tohoto artefaktu. Po té co ho získala, se seznámila s Dr.Willardem, který právě prováděl v Indii jeho expedici, prozradiljí příběh o Darwinových námořnících a pověděl, že zbylé artefakty jsou v Londýně, Pacifiku a Nevadě. Po té co Lara získala všechny čtyři artefakty, odcestovala do Antarktidy, kde se dozvěděla o skutečných záměrech Dr.Willarda. Podle všeho pokud jsou všechny čtyři artefakty spojeny s meteoritem, mohou velice zrychlit lidskou evoluci. Po té co si svoje výzkumy otestoval na pár svých spolupracovníků, Laře její artefakty ukradl a běžel ke kráteru, kde se změnil v obrovského nesmrtelného pavouka. Lara ho zničila, díky obrácení procesu vývoje, a tak když byl mrtvý, Lara utekla z kráteru a vrátila se do svého domu, kde zakončila své třetí dobrodružství.

Články
O Hře:

Ve hře:

Ostatní:

Galerie

♦ Tento rozcestník je v rekonstrukci, proto prosím omluvte chybějící obrázky v článcích. Vše bude v blízké době napraveno. Děkuji za pochopení ♦

Lara Croft Tomb Raider 2 - Rozcestník

21. srpna 2008 v 12:05 | MissCroft |  .:Tomb Raider 2:.
Tomb Raider: Starring Lara Croft
Informace
Žánr - Dobrodružné
Série - Tomb Raider
Minimální požadavky:
- MS DOS 5.0 nebo vyšší
- Windows 95 DOS (správně nakonfigurované)
(pokud si budete tuto hru kupovat přes e-shop měla by už být předělaná pro lepší typy PC, takže by se vám měla rozjet i na XP)
- Pentium 90MHz (P133MHz doporučeně)
- 16MB RAM.
- 4x CD-ROM mechanika
- podporuje většinu grafických 3D karet
Vyvinul - Core Design
Vydal - Eidos Interactiv
Doporučený věk - 12 let
Funkce:
- Světlo, které umožňuje dynamické prostředí a nové nástroje jako jsou hořáky
- Nové hnutí jako jsou horolezecké stěny, chůze v mělké vodě atd.
- Nové oblečení jako zimní oblek a potápěčský oblek
- Nové zbraně jako harpuna a M16
- Další lidské napřátelé
- Nové, prozkoumatelné kouty savěta: Čína, Tibet, Benátky...podvodní svět...
- Hladký kontrolní systém
Platformy:
- PC CR-ROM
- PlayStation
Rok vydání - 1997
Příběh
Před několika tisíci lety žil v číně císař s mocí draka, kterou zapříčinil magický nůž s názvem Xian.Když bylXian vytržen drakovi ze srdce, ztratil drak svou moc a to samé se stalo onu císařovi, kterému tibetský mnich vytrhl ze srdce nůž Xian. Po té byl Xian obávajícím se tibetským obyvatelstvem schován do nitra samé velké čínské zdi a klíč od toho místa byl ukryt.
Když nakoukneme zpět do přítomnosti vidíme Laru Croft. Ta se snaží najít ztracený artefakt Xian, ale není na to bohužel sama. Zároveň s ní prahne po Xianu i Marco Bartoli, šéf italské mafie a snaží se Laře překřížit její plány, najít Xian a stát se pomocí něj vládcem světa, asi jako každý blázen :D...jak již ale to ale ve virtuálním světu bývá, zpravedlnost vítězí a meč získá Lara :-)

Články

O Hře:

Ve hře:

Ostatní

Galerie

♦ Tento rozcestník je v rekonstrukci, proto prosím omluvte chybějící údaje v článcích. Vše bude v blízké době napraveno. Děkuji za pochopení ♦



Lara Croft Tomb Raider 1 - Rozcestník

21. srpna 2008 v 11:42 | MissCroft |  .:Tomb Raider 1:.
Lara Croft: Tomb Raider
Informace
Žánr - Dobrozdružné
Série - Tomb Raider
Minimální požadavky:
- MS DOS 5.0 nebo vyšší
- Windows 95 DOS (správně nakonfigurované)
(pokud si budete tuto hru kupovat přes e-shop měla by už být předělaná pro lepší typy PC, takže by se vám měla rozjet i na XP)
- Pentium 60 (P90 doporučeně)
- 8MB RAM.
- 2x CD-ROM mechanika
- podporuje většinu grafických karet
Vyvinul - Core Design
Vydal - Eidos
Doporučený věk - 13 let
Funkce:
- 3D prostředí
- oběv ztracených civilizací
- krásná grafika a skvělý zvuk
Platformy:
- PC CD-ROM
- PlayStation
- SEGA Saturn
Rok vydání - 1993

Příběh
Ve starých časů, kdy se všechny národy světa klaněli jedinému - Atlantídě, byl právě panovníkami Atlantídy byl vytvořen mocný artefakt Scion - ten dokáže změnit genetiskou struktůru organismu. Tato síla měla sloužit v prospěch lidstva. Našel se někdo, kdo tu sílu využil a pomocí Scionu vytvořil doménu, která následně zdevastovala celou Atlantídu a obyvatelé byli nuceni utéct do jiných, rozvíjejících se říší světa.Dotyčnou osobu - Natla však stihl zasloužený trest - dva panovníci zaniknuté Atlantídy, Qualopec a Tihocan ji zavezli do ledového vězení, kde měla trpět na věčné věky. Oba potom odešli do rozlišných kultur světa - Qualopec do Peru a Tihocan Řecka. Založili obrovské civilizace a postupně zemřeli. V 40. letech 20.stol. probíhali v Novém Mexiku jádrové pokusy, kvůli kterým se na povrch dostala i schránka s Natlou. Ta se probudila a s plnou chutí se pustila do svého předešlého plánu - vytvořit rasovou doménu a ovládnou svět (jako všichni blázni xD). Postupně se ji podařilo zařadit se do světa běžných lidí a vytvořila si velkou firmu Natla´s Technologies a takovým způsobem nashromaždila plno informací.

Následně, když už měla všechno připravené si Natla najala skupinu dobrodruhů a archeologů aby pro ni vypátrali po světě ukryté tři části Scionu a netušili při tom pro koho vlastně artefakt získavají. Toto tí zůstává z Larsona, Pierra DuPonta a Lary Croft, přičemž třetí jmenovaná nemá ani potuchy, že ve hře jsou zapojení i další. Natla si najme Laru v Indií jako poslední (prostřednictvím Larsona) a poví ji o straceném městě Vilcabambe v Andách kde se údajně nachází Qualopecova hrobka s prvním Scionem. Lara by možná tuto zajímavou nabídku odmítla, jenže po Vilcabembe pátral už v minulosti její otec, avšak neúspěšně.

A tak se ted Laře naskytla příležitost jak artefakt najít. Dozvídá se, že kousků Scionu je víc a že po nich pátrá také Larson a jakýsi profesionální vykrádač hrobu Pierre DuPont. Situace se komplikuje a Lara si uvědomuje, že Natla ji jen zneužila aby mohla svoje plány. Potom co Lara získala všechny tři díly Scionu a odstranila z cesty Pierra ji přepadla v Egyptě skupinka hrdlořezů s Natlou a ukradli ji nejen všechny zbraně, ale i krvavě vyrobený Scion. Avšak Lara s toho střetnutí vyvázne živá a hne se vadá za Natlou k tajnému ostrovu uprostřed oceánu, kde se údajně nacházejí poslední zbytky bájné Atlabtidy. Všechno vyvrcholí v antických rujnách, kde Lara v tuhém souboji porazí Natlu a vyhodí celý ostrov do povětří aji spolu s ohavnými příšerami které vznikly ze zneužité moci Scionu.

Články

O hře:

Ve hře:

Ostatní:
Galerie

♦ Tento zozcestník není ještě zcela zaplněn. Chybí zde ještě nějaké články, které přidám až dokončím rozcestníky z ostatních TR dílů. Děkuji za pochopení ♦

Lara Croft Video 1996-2008

20. srpna 2008 v 16:58 | MissCroft
Tohleto je nádherné video, aspon mně se moc líbilo. Uvidíte tam záznamy ze hry od prvního dílu až po Anniversary. Kukněte!

TR:U - Videa

19. srpna 2008 v 9:24 | MissCroft
Sehnala jsem pro vás nějaká videjka tak se jukněte.



Tohle je moc krásné video no někdo si umí pěkně vyhrát!



A tohle je taky pěkný zezačátku to je Legend,ale pak už Underworld




Taky zajímavý






_____________________________________________

© MissCroft/misscroft.blog.cz, 2008/2011
_____________________________________________