Srpen 2009

Návštěvnost (24.8 - 30.8)

31. srpna 2009 v 14:28 | MissCroft |  Návštěvní Kniha
Páni já ani nevím, co mám na tuhle návštěvnost říct. Jedním slovem se moje radost nedá vyjádřit. Prostě... mám obrovskou radost. A proč? Návštěvnost se zvedla o tolik, že to snad není ani možné. V úterý sem přišlo 125 lidí - mimochodem překrásné číslo (rekord to sice není, ale už jsme byli blízko) a celková návštěvnost za tento týden - krásných 613. Tohle jsou opravdu překrásná čísla, více radosti mi snad ani udělat nemůžete. Děkuji všem, kteří tu chodí a chodit stále budou. Moje radost je nesmírně moc velká. Děkuji :-)

Pondělí: 73
Úterý: 125
Středa: 98
Čtvrtek: 87
Pátek: 97
Sobota: 65
Neděle: 68

Celkém: 613

Soutěž o nejkrásnější tvorbu ukončena!

31. srpna 2009 v 9:53 | MissCroft
Tak a je to tu. Do včerejška jste měli čas na to, aby jste zahlasovali pro tvorbu, která se vám líbila nejvíce a dnes tu máme výsledky. Spolu s výsledkama vám také prozradím, která tvorba komu patřila. Jdeme na to...


TR5 - Artefakt

30. srpna 2009 v 8:00 | MissCroft
Kámen mudrců:
Kámen mudrců
Káme mudrců, je látka, která prý dokáže přeměnit téměř bezcenné kovy ve zlato, nebo vyrobit elixír života, který při požití, vám pomůže zázračně omládnout, nebo získat nesmrtelnost. Nalezení této látky byl jeden z hlavních cílů téměř všech alchymistů. Bohužel, se jej však nikdy nepodařilo vyrobit, ani najít... Ale! Ve světě TR zřejmě jo... Lara se pro tento artefakt vydává až do Říma, kde ho najde v jedné svatyni, blízko Colossea.

Kopí osudu:
Kopí osudu
Také známo pod jménem Svatý hrot, či oštěp, je hrot vytažený z boku Ježíše po jeho ukřižování. Je to jeden z mála artefaktů, který byl v TR založený na křesťanských myšlenkách. Lara tento artefakt najde v Rusku v jedné ponorce, do které se dostává jako čarný pasažér.

Bestiář:
Bestiář
Bestiář je kniha, která obsahuje list se seznamem všech démonů, kteří terorizují tajuplný ostrov v Irsku, na který se vydala tehdy šestnáctiletá Lara se svým přítelem Patrickem Dunstanem. Říká se, že ten, kdo přečte jméno démona z bestiáře, získá nad ním naprostou kontrolu. Lara našla bestiář v Labyrintu a když z něj začala předčítat jméno jednoho z démonů - Verdileta, získala nad ním kontrolu a tak od něj osvobodila i svého přítele Patricka, kterého v té době démon mučil.

Iris:
Iris
Tento artefakt už moc dobře známe - setkali jsme se s ním už v TR4 a zmínka o něm byla i v TR3. Je to starověký artefakt z Kambodže, kde se pro něj vydal Werner Von Croy i s tehdy šestnáctiletou Larou. Výprava se ale malinko zvrtla, ale navzdory všem okolností ho stačil Von Croy sebrat a dostat se z tamať kupodivu i živý. O mnoho let později se Lara vydává do mrakodrapu v New Yourku, aby ho mohla Von Croyovi ukrást. Přepadává tak společnost Von Croy Industries a setkává se tam se zraněný Wernerem Von Croyem, který je na invalidním vozíčku.



Rozvrhy hodin pro vás

29. srpna 2009 v 5:38 | MissCroft
Stejně jako minulý rok, tak i tento jsem vám udělala pár rozvrhů do školy. Je jich zatím jen pár, kvůli toho, že nemám na vyrábění moc řasu, ale budu se snažit vám později ještě nějaké udělat :-)


TR5 - Příběh

29. srpna 2009 v 5:38 | MissCroft
Recenze
Po té, co Laru v TR:4 zasypaly trosky, se stává nezvěstná a předpokládá se, že zemřela. Obřad u pomníku Lary na panství Croftů přívádí dohromady tři staré přátele Lary: Winstona, Charlese Kanea a pátera Patricka Dunstana. Zatímco venku je strašný liják, trojice nostalgicky vzpomíná na předchozí dobrodružství Lary. Mezitím, stovky mil daleko Werner Von Croy kordinuje šílené vykopávky hledajíce odpovědi pohřbené hluboko pod Egyptskou pouští.
→ První vzpomínka nás navede do Říma, kde se Lara vydala v roce 1995 (tedy ještě dřív, než vyšel TR1). Tady Lara hledá Kámen mudrců. Hledání jí ale kompliku Pierr a Larson, se kterýma se tam Lara také setkává. Součástí Říma je také výukové kolo (podobně jak to bylo i v TR4 na začátku hry v Kambodže), kde se můžete naučit Lařiny všechny dovednosti.
→ V Roce 1998 se odehrávala další vzpomínka, kdy Lara pátrá po artefaktu Kopí osudu. Dostává se až do ponorky, kde je Lara zatčená Ruskou mafií. Jakmile se Lara osvobodí, vydává se prozkoumat ponorku i mořské dno, jen aby našla artefakt, o který tak moc stojí...
→ Teď se ponořme trošku více do minulosti, tedy do roku 1986, kdy bylo Laře 16 let a vydala se kdesi do Irska za Winstonovou rodinou. Za nedlouho příjde rodinu navštívit kněz Patrick, který se vydává na jeden tajuplný ostrov, kde se děje plno podivných věcích a samozřejmě naše zvědavá Lara se tam musí vydat také.
→ V poslední vzpomínce se vypráví o tom, jak Lara pronikla do jednoho z mrakodrapů v New Yorku,který je chráněn nejmodernější technikou, se kterou se Lara musí vypořádat, aby našla artefakt Iris, známý ze čtvrtého TR dílů. Tady se taky setkává s Wernerem Von Croyem, který je zraněný na invalidním vozíku, po té, co utekl z Chrámu v Kambodži a který vlastní společnost Von Croy Industries.

TR5 - Recenze

28. srpna 2009 v 9:40 | MissCroft
V roce 1996 způsobil první Tomb Raider v herním světě takový rozruch, jaký už se Eidosu a Core Designu nemůže podařit zopakovat, ani kdyby se rozhodli vydat díl, v němž by Lara měla tři ruce a v jedné z nich by permanentně držela hořící pochodeň. Tenkrát se totiž akční hry dělaly pouze z vlastního pohledu, a tak nová perspektiva (navíc doplněná šikovnou volbou hlavní hrdinky, na kterou bylo po celou dobu hraní vidět) představovala něco úplně nového, co si všichni chtěli vyzkoušet. Od té doby uplynuly už čtyři roky a ti, kdo měli zájem, mohli spatřit čtyři další tombraiderovské tituly, které se pravidelně vynořovaly každý rok v předvánočním období. Přestože loňský Tomb Raider: The Last Revalation svým názvem i závěrečným videem naznačoval, že s Larou je jednou provždy amen, nikdo soudný tomu nemohl věřit. Slípky snášející zlatá vajíčka se jen tak k vodě nepouštějí, a proto žádný Lařin obdivovatel nemusí truchlit - pátý díl série z názvem Tomb Raider: Chronicles se právě v těchto dnech dočkal svého zrození a cesty na pulty herních obchodů.

V nejnovější reinkarnaci TR se všechna dobrodružství odehrávají jakoby retrospektivně, neboť po Laře není ani vidu, ani slechu a na jednom útulném hřbitůvku dokonce stojí její pomník. Úvodní video nás seznámí s několika známými slečny Croftové, kterým se po jejich přítelkyni stýská tak moc, že se po večerech scházejí u krbu a vyprávějí si o ní příběhy. Tímto způsobem jsou nám předestřeny čtyři dosud neznámá dobrodružství odehrávající se ve čtyřech dosud nenavštívených lokalitách - Řím, vojenská základna, ostrov a mrakodrap, které dohromady dávají 14 úrovní. Až na poslední high-tech prostředí jsou všechny tři ostatní jen variacemi na něco, co už jsme v TR sérii viděli - Řím jako Londýn, ponorka jako potopený Titanic a jeden ostrov jako druhý (první irský, druhý tichomořský) - všude si budete připadat jako doma. V římských ulicích a náměstích je vaším úkolem najít kámen mudrců, uvnitř námořní základny a atomové ponorky zase musíte získat tajemný artefakt "Spear of Destiny", na strašidelném ostrově je třeba sehnat ukradené srdce nemrtvé bytosti a v posledním souboru úrovní vás čeká hledání předmětu nazvaného Iris.

Nejvíc kritiky si autoři zaslouží za sveřepé setrvávání ve stále stejných kolejích, ať už je řeč o těch slepých či o těch, které aspoň někam vedou. To, co je na TRCH nového, zabere asi tak dva řádky - pár nových pohybů, možnost kombinace předmětů a několik nových zbraní. Abychom ale byli objektivní a vyvážení, popíšeme si ty převratné novoty podrobněji. Nové pohyby obnášejí chůzi po laně, salto a prohledávání skříní (což není ani tak pohyb, jako spíš nová akce). V inventáři u některých předmětů přibyla možnost zkombinovat je s jinými, abychom se ale moc nepřetěžovali, rovnou se nabízí, s kterým předmětem je tato akce žádoucí. Pro ilustraci uvedu, že lze spojovat například laserový zaměřovač a revolver nebo chloroform a hadřík, čímž se zároveň dostáváme k těm novým zbraním. Revolver osazený zaměřovačem skýtá nové možnosti likvidace zpovzdálí, ale většinou je spíš potřeba v situacích, kdy je třeba trefit se do nějaké přesně ohraničené oblasti, kterou byste jinak nezaměřili (například do hlavy :-). Jak a k čemu používat chloroform, to je snad jasné, a zapomenout nesmím ani na vystřelovací hák, s jehož pomocí se ke konci hry párkrát dostanete přes jinak nepřekonatelné propasti. Mezi standardní Lařinu výbavu pak patří ještě pistole s nekonečnou municí, Desert Eagle, Uzi nebo páčidlo. S municí nemá cenu šetřit, blížíte-li se ke konci kapitoly, protože zbraně ani náboje se mezi jednotlivými kapitolami nepřenášejí.

Nepřátel je něco kolem pětadvaceti typů - od obyčejných krys a netopýrů (nejdou zabít, dá se před nimi pouze utéct), přes gladiátory, vojáky a kuchaře až po kostlivce a kyborgy. Kromě vzhledu se liší především množstvím munice, kterou je třeba do nich vystřílet, aby upadli a už nevstali. Nejuniverzálnější metodou, jak se co nejlépe vyhýbat jejich útokům, je nepřetržité střílení za stálého poskakování do stran nebo vpřed a vzad, z čehož plyne, že žádné vysoce inteligentní protivníky před sebou obvykle nemáte. Najdou se ale i takoví, u kterých byste s touto taktikou neuspěli a na ty pak většinou platí nějaká speciální metoda (rána páčidlem do hlavy, oslepení pomocí laserového zaměřovače nebo obluzení chloroformem).

Jak už jste nejspíš pochopili, základní koncept zůstal dočista stejný jako v předchozích dílech - probíháte 3D světem a snažíte se v rámci jedné kampaně splnit to, co se po vás na jejím začátku chtělo. Puzzly se ani tentokrát neodchýlily od tradičních "najdi klíč/kartu ke dveřím" nebo "najdi tři kousky jedné skládačky". Pro někoho by možná mohla být povyražením podmořská úroveň v potápěcím obleku, kdy se pohybujete na dně moře, ale mně to připadalo stejné jako pokaždé, když se s Larou potápíte. Fakt, že vydržíte déle s dechem, mě neohromil natolik, abych přehlédla, že prostor, po němž bylo možné se proplavat, byl velmi omezený a ze všech stran obehnaný neviditelnými bariérami (nemluvě o tom, že k vidění tam nebyla ani rybí ploutev, natož celá ryba). Zajímavější než jalové potápění je třetí a čtvrtá úroveň, kde v jedné z nich nemáte žádnou zbraň a v té druhé se musíte často plížit a schovávat.

O grafice TR se nikdy nedokážu vyjádřit jednoznačně - na jedné straně jsou úrovně povětšinou navržené tak, aby v nich nepřevládala jedna tmavá barva (i když koneckonců v Doomu převládala a nikomu to nevadilo), tedy s docela pestrým vybarvením a někdy až kýčovitými scenériemi. Na druhou stranu jsou tu ty letité potíže se správným postavením při sbírání předmětů, s kamerou a hlavně se zapadáním do zdí - například taková cesta v poškozeném skafandru, kdy se musíte ve vražedném časovém limitu dostat zpátky do ponorky, se vlivem zasekávání a zadrhávání o rohy stává zkouškou vašich nervů - desetkrát to nestihnete a pak se sami sebe začnete ptát - má vůbec cenu, abych to zkoušel pojedenácté? Ke kladům enginu je třeba připočíst i to, že běhá plynule i ve vysokých rozlišeních, což si ale rovnou můžeme vyvážit dalším záporem - hnusnými navazujícími hranami mezi texturami.

Osobně se mi na TR vždycky víc než grafika líbily animace hlavní postavy. I tentokrát se Lara pohybuje na počítačovou postavu slušně ladně - například chůze po laně nebo lezení po zdech a žebříkách vypadá přirozeně, a dokonce když na žebřík naskočíte tak nešikovně, že se plazíte spíš po jeho okraji, než že byste ukázněně stoupali po příčkách, vypadá pohyb jinak než při lezení po prostředku žebříku. Rovněž hudba si zaslouží pozitivní hodnocení, vyřinuje se na vás v momentech, kdy se očekává nějaká závažná událost, a přispívá tak k výslednému filmovému dojmu, kterým se videa snaží působit (což jim zdatně kazí hranaté postavy účinkujících). Rušivým elementem je i absence synchronizace mluveného slova a pohybů rtů mluvící osoby - jde to dokonce tak daleko, že často otevírá ústa úplně někdo jiný, než kdo je slyšet.

Pro opravdové nadšence bude asi největším přínosem TRCH druhé CD, na kterém se s originální hrou dodává editor úrovní. Pro práci v něm je připraveno několik základních úrovní, které si pak můžete osázet, čím je libo. Vyberete typy a umístění protivníků, potáhnete místnosti různobarevnými texturami a tak dál, ale mějte na paměti, že práce s editorem je i přes podrobný tutorial dost komplexní a složitá záležitost.

Ve výsledku mi z toho vychází jediný závěr - kdyby to byl první díl a ne pátý, nebylo by to špatné. Jenže dneska už jsme všichni o čtyři roky starší a o čtyři roky náročnější. Eidos a Core Design by se konečně měli podívat pravdě do očí a srovnat Lařina repetitivní dobrodružství s takovými tituly jako Heavy Metal FAKK 2 nebo právě aktuální No One Lives Forever, i když tím riskují, že se do smrti nevzpamatují ze šoku nad tím, jaké další prostory kromě katakomb, jeskyní a ventilačních šachet jsou také na světě.

Klady:
- Běží bezvadně i na starších PC bez 3D karet
- Příběh
- Některé 3D puzzle

Zápory:
- Krátká hratelnost
- Zastaralý grafický engine
- Nelogické hádanky

ZDROJ: www.bonusweb.cz
- krom obrázků


TR5 - BoxArt

27. srpna 2009 v 8:24 | MissCroft


The Witcher (Zaklínač) - Zbraně - Dýky

27. srpna 2009 v 8:23 | MissCroft
Vražednická dýka:

Poškození: 1-7

Šance na kritický efekt - bolest +45%

Šance na kritický efekt - otrava +18%

Runová mahakamská dýka:

Poškození: 3-15

Šance na kritický efekt - bolest +45%



Dýka z Deithwen:

Poškození: 2-8

Šance na kritický efekt - bolest +50%



Temerská železná dýka:

Poškození: 1-6





Temerská ocelová dýka:

Poškození: 1-6

Šance na kritický efekt - bolest +10%




Mahakamská dýka:

Poškození: 2-10

Šance na kritický efekt - bolest +30%

TR5 - Trailery

26. srpna 2009 v 10:24 | MissCroft


The Witcher (Zaklínač) - Zbraně - Sekery

26. srpna 2009 v 10:23 | MissCroft
------------------------------------
SEKERY:
------------------------------------

Obouruční ocelová sekera:

Poškození: 8 - 22

Šance na kritický efekt - krvácené +60









Obouruční ocelová sekera z Mahakamu:

Poškození: 9 - 27

Šance na kritický efekt - krvácení +60%







Sekera:

Poškození: 5 - 15

Šance na kritický efekt - krvácení +40%








----------------------------------------------------------------
Následující sekery už patří mezi malé zbraně
----------------------------------------------------------------


Temerská železná sekera:

Poškození: 5 - 10

Šance na rozbití štítu +30%



Trpasličí sekera s Carbon:

Poškození: 7 - 15

Šance na rozbití štítu +45%



Malá sekera:

Poškození: 6 - 12

Šance na rozbití štítu +20%



Temerská ocelová sekera:

Poškození: 6 - 13

Šance na rozbití štítu +40%



Mahakamská trpasličí sekera:

Poškození: 8 - 16

Šance na rozbití štítu +45%

Soutěž o nejkrásnější tvorbu právě začíná!

25. srpna 2009 v 12:22 | MissCroft
Je 25.8.2009, něco po dvanácté hodině a právě začíná soutěž o nejkrásnější tvrbu. Vaše tvroby jste mi měly odeslat do neděle, ale jelikož to někteří účastníci nestíhali mi své tvorby poslat, tak jsem prodloužila dobu, která byla určena na to, aby jste mi vaší tvrobu poslali do dneška do 12:00. Naprostá většina z vás mi své tvorby poslat stihla a to jsem ráda :-) Děkuji všem, kteří se do této soutěže zapojili. Soutěž má je jedno kolo, které bude trvat do neděle a hned následující den bude vyhodnocení a zároveň s vyhodnocením vám pak prozradím kterou tvorbu kdo udělal. Ještě jednou připomínám všem účastníkům, aby nikomu neprozrazovali, která tvorba je vaše (aby jsme tak zamezili ovlivňování hlasujících). Více o soutěži jste se mohli dozvědět v tomto článku → Klik.

Do soutěže se přihlásili:
Tomb Raider
Žanettka
Lucík
Cheryl
Lufík
BlackPearl
Don Kurtis
Yuppies
DroBisCh
Daněk
Terka
Larasik
LaraHCroft
Sonia

TR5 - Loga

25. srpna 2009 v 9:31 | MissCroft
Tohle je podle mě jedno z nejkrásnějších log, které tvůrci kdy pro TR vyvinuli. :-)
A tohle je sice taky pěkné, ale hezčí se mi teda zdá rozhodně to první :-)

TR5 - Informace

25. srpna 2009 v 9:10 | MissCroft
Žánr:
- dobrodružné

Série:
- Tomb Raider

Minimální požadavky:
- Windows 95/98/2000
- Pentium III 266MHZ
- DirectX 7
- 16MB RAM (32 MB doporučeně)
- 300 MB volného místa na disku
- 3D akcelerátor karta kompatibilní s DirectX 7
- Zvuková karta kompatibilní s DirectX 7

Doporučený věk:
- od 6ti let

Vyvinul:
- Core Design

Vyrobil:
- Eidos Interactiv
Funkce:
- Obsahuje editor levelů pro Tomb Raider: Můžete si vytvořit vlastní TR úrovně.
- Nové vlastnosti a schopnosti. Lara má nové pohyby a animace - včetně boje zblízka.
- Dozvíte se více informací o předchozích TR dílech, neboť TR5 slouží jako "pohled do minulosti".
Platformy:
- PC CD-ROM
- PlayStation
- Dreamcast

Rok vydání:
- 2000

Designy pro vás

24. srpna 2009 v 18:35 | MissCroft
1.DESIGN PRO TERKU:
Terka si přála, abych jí udělala design na téma TR:A a aby byl zaměřen na temnější barvy. Jelikož se objevily menší komplikace ohledně záhlaví, které mělo být celé na TR:A, tak jsem ho musela udělat s jiným zaměřením... celkově má design doopravdu takový tajemnější nádech. Terce se moc líbí a to jsem také samozřejmě moc ráda :-)
Datum založení designu: 24.8.2009
Majitelk/a: Terka →Klik
Ikona a Bannerek:


Obrázky designu ze zkušebního blogu:
(Když na ně kliknete, zvětší se vám)




2. DESIGN PRO KALAK:
Kalak chtěla, aby design byl zaměřen na starší TR díly a byl zbarven do podzimních barev. U tohoto designu mi daly zabrat nejvíce okraje, zejména ta Lara na nich. Jsem ráda, že se Kalakovi design líbí :-)
Datum založení designu: 6.9.2009
Majitel/ka: Kalak →Klik
Ikona a Banner:

Obrázky designu ze zkušebního blogu:
(Když na ně kliknete, zvětší se vám)



3. DESIGN PRO DAŇKA A DONA KURTISE:
Další design, který je zaměřen na podzimní téma, tentokrát ale s "novou" Larou. Daněk a Don Kurtis ještě ke všemu chtěli, abych jim do toho designu dala i jednu postavu z hlavních hrdinů hry Desperado. U tohoto designu mi taky daly zabrat nejvíce okraje, respektive okraj.
Datum založení designu: 6.9.2009
Majitel/ka: Daněk a Don Kurtis →Klik
Ikona a Banner:


Obrázky designu ze zkušebního blogu:
(Když na ně kliknete, zvětší se vám)




Návštěvnost (17.8 - 23.8)

24. srpna 2009 v 18:14 | MissCroft
No páni! Já se nestačím divit! Normálně jsem úplně vykulila oči, když jsem spočítala návštěvnost za všechny dny v tomto týdnu dohromady. To číslo, které mi vyšlo je skutečně nádherné! Musím říct, že návštěvnost šla teda o hodně nahoru a tak nějak celkově je to už mnohem lepší. Děkuji vám, že tu chodíte, děláte mi nesmírně velkou radost :-)

Pondělí: 59
Úterý: 76
Středa: 72
Čtvrtek: 67
Pátek: 63
Sobota: 62
Neděle: 87

Celkém: 486


Rozcestník TR4 úspěšně dokončen! :-)

23. srpna 2009 v 10:18 | MissCroft
Tak a je to! Další rozcestník se mi podařilo zaplnit :-) A tentokrát to nebyo ani tak hrozné... Kdybych nemusela tak často odjíždět pryč, tak by ten rozcestník byl htov možná o měsíc dříve. Ale co, hlavní je, že jsme to stihla aspoň do konce tech prádnin :-) Co mi ještě ale chybí dodělat, je to, že ještě musím přidat pár wallperů a renderů. Jinak je to už vážně vše. A co, že se to vůbec doplňovalo za články?

→ Informace
→ Trailery
→ Box Art
→ Ovládání
→ AnimeEditor, aneb jak se hra vyvíjela
→ Příběh
→ Lokace
→ Levely
→ Charaktery
→ Nepřátelé
→ Konstrukce Lary
→ Loading
→ Vozidla
→ CutScény
→ Screenshoty
→ MP3
→ Cheaty/Podvody
→ Tipy a Triky
→ Ke stáhnutí
→ Návody
→ Diskuze

A jaké články se upravily, nebo upravené ještě budou?

→ Artefakt
→ Rendery
→ Outfity
→ Wallpery

A co bude dál? To je myslím všem asi jasné... pohrnu se na další rozcestník a to TR5 :-)

TR4 - Diskuze

23. srpna 2009 v 8:36 | MissCroft
Tak a je tu poslední článek (prozatím, určitě se v budoucnu ještě nějaké články najdou ke zveřejnění, které by se týkaly TR4 :-)) týkající se TR4 a já se vás ptám... opět... co si o tomhle díle myslíte? Máte ho rádi? Nebo ne? Proč? Co vás na něm fascinovalo? Jen pište, jsem zvědavá na vaše názory! :-)


UPOZORNĚNÍ: prosím aby jste tady psali jen komentáře týkajících se TR4. Jakékoliv jiné komentáře budou smazány!!!

TR4 - Tipy a Triky

23. srpna 2009 v 8:34 | MissCroft
1) SKRYTÝ LEVEL:
Co možná nevíte je to, že v TR4 existuje jakýsy "skrytý level", ve kterém ovšem nejsou žádní nepřátelé, ani žádné hádanky k vyřešení. Dalo by se i říct, že je to něco jako GOLD k TR4. Je to jen takový krátký level, na který většina hráčů, kteří ho hráli vzpomínají s radostí.

Aby jste si mohli skrytou úroveň zahrát, budete na to potřebovat:

→ Originální disk hry TOmb Raider: The Last Revalation
→ Pak už si můžete tento level klidně stáhnout →TADY

2) SKRYTÁ CESTA:
Sbírejte v prvním levelu v Kambodže (Angor Wat) všechny lebky. Je jich celkém 8 a pokud je posbíráte všechny, pak vám Von Croy otevře obtížnější, ale za to zajímavější cestlu k Irisu.

Kde je všech 8 secretů?

Pozn. č.1: Když kliknete na obrázky, tak se vám zvětší.
Pozn. č.2: To kde se všechny secrety nacházejí jsem překládala ze španělštiny, neboť jsem TR4 nehrála. Je tedy možné, že nějaká část popisu bude špatná, proto vám radím hledejte hledejte a hledejte a radši všechno dvakrát prozkoumejte! :-)

1. První secret leží kousek na levo vedle Von Croye.


2. V místě, kde vás Von Croy pokouší přinutit, aby jste skočili na druhou stranu bazénu, se schvává druhý secret.


3. Třetí secret se skrývá za jedním z rohů na nádvoří s vodopády, kde se naučíte skočit a zároveň se přichytit okraje terasy.


4. Čtvrtý secret najdete v bazéně.


5. Až se dostanete na nádvoří s divočákama (divočákem), zajděte za roh, směrem na sever.


6. Šestý secret se ukrývá v místnosti u vchodu se dvěma sochama.


7. Předtím, než Lara vejde do místnosti, kde dostane batoh, se ocitnete na, dalo by se říct terase s kulatými dveřmi, kde se poblíž bude schovávat šestý secret.


8. Poslední secret se nachází v jihozápadní části jakéhosi "zábradlí" . Tam se dostanete, jakmile v místnosti se šipkama přejdete po kamenech na terasu.


Informace ohledně soutěže o nejkrásnější tvorbu

22. srpna 2009 v 7:01 | MissCroft
Začátkem příštího týdne už vyhlásím první a zároveň a poslední kolo soutěže o nejkrásnější tvorbu. Dřív, než tak ale udělám, bych vám chtěla o této soutěži něco říct, nějak vám ji přiblížit, aby jste se s ní mohli více seznámit...

TR4 - Cheaty

22. srpna 2009 v 7:00 | MissCroft
Další level:
Otoč se na sever
Otevři inventář a klikni na LOAD
Podrž písmenka H, E, L, P (asi na 1 až 2 sekundy)
Výjdi z inventáře a... je tu další level :-)

_________________________

Neomezený inventář:
Otoč se na sever
Otevři inventář a najeď na malou lékárničku
Podrž písmenka G, U, N, S (asi na 1 až 2 sekundy)

_________________________

Všechny zbraně:
Nejdřív použij předchozí cheat
Bud stále otočený/á k severu a najeď na velkou lékárničku
Podrž písmenka W, E, A, P, O, N, S (asi na 1 až 2 sekundy)
Výjdi z inventáře



_____________________________________________

© MissCroft/misscroft.blog.cz, 2008/2011
_____________________________________________