Červenec 2010

TR:Anniversary - Levely

31. července 2010 v 10:29 | MissCroft
PERU:
♦ Caves - (Jeskyně)
♦ City of Vilcabamba - (Město Vilcabamba)
♦ Lost Valley - (Ztracené údolí)
♦ Tomb of Qualopec - (Qualopcova hrobka)

ŘECKO:
♦ St. Francis Folly - (Letohrádec sv. Františka)
♦ Colosseum - (Koloseum)
♦ Palace Midas - (Midasův palác)
♦ Tomb of Tihocan - (Tihocanova hrobka)

EGYPT:
♦ Temple of Khamoon - (Khamoonův chrám)
♦ Obelisk of Khamoon - (Khamoonův obelisk)
♦ Sanctuary of Scion - (Svatyně Scionu)

ATLANTIDA:
♦ Natla´s Mines - (Doly firmy Natla)
♦ The Great Pyramid - (Velká pyramida)
♦ Final Conflict - (Závěrečný střet)

TR:Anniversary - Lokace

22. července 2010 v 8:00 | MissCroft
PERU:

Toto je první lokace, jakou v TR:A navštívíme. Natla Laru poslala do Peru, aby jí sehnala první část Scionu. Lara prozkoumává zbytek starodávných civilizací, potkává se s prvními nepřáteli a "vykrádá" Tihocanovu hrobku.
Peru je velmi lehká lokace a milovníci dinosaurů se v ní budou cítit jako v bavlnce :-)

Nepřátelé - Netopýři, vlci, medvědi, ještěři a T-Rex.

Boss - T-Rex

Levely:
♦ Caves
♦ City of Vilcabamba
♦ Lost Valley
♦ Tomb of Qualopec

┌────────────────────────────────┐
Peru
└────────────────────────────────┘

ŘECKO:

Tady se Lara setká s prvotřídním zmetkem - Pierrem DuPointem! Atmosféra zde už houstne, úkoly jsou obtížnější a nepřátelé jak by smet! Hned první level vás některé pořádně vyděsí - budou na vás padat nože ze stropu! Lara zde bude prozkoumávat starověkké civilizace, bojovat v koloseu s gorilama a samozřejmě, zabije Pierra!

Nepřátelé - Gorily, lvice, kentauři, krokodýli, přerostlé krysy, netopýři, panteři

Boss - Kentauři

Levely:
♦ St. Francis Folly
♦ Colosseum
♦ Palace Midas
♦ Tomb of Tihocan

┌────────────────────────────────┐
Řecko
└────────────────────────────────┘

EGYPT:

Spousta časových úkolů, těžcí nepřátelé a písek. To je Egypt. Egypt je druhá nejtěžší lokace v celé hře. Lara se tu potká s pyramidami a oběví sfingu. Především si tu, ale Lara jde pro poslední díl potomka - tedy poslední díl Scionu.

Nepřátelé - Obří mutant, atlanťané, kočičí mumie, černí panteři, lvice...

Boss - Obří mutant

Levely:
♦ Temple of Khamoon
♦ Obelisk of Khamoon
♦ Sanctuary of Scion

┌────────────────────────────────┐
Egypt
└────────────────────────────────┘

ATLANTIDA:

Toto je nejtěžší lokace ve hře. Atmosféra je už tak hustá, že by se dala i nožem krájet, nepřátelé jsou tuzí a tak doporučuji zbraně silnějšího kalibru...
Lara se vydává za Natlou, aby si s ní mohla vyřídit účty. Natla Laře ukradne všechny tři částí Scionu a dává příkaz Laru zničit. Lara se však nenechá a pronásleduje Natlu, do jejího "království" A tam se s Natlou vyrovná snad jednou pro vždy...alespoň na dášlích pár desítek let...

Nepřátelé - Kovboj, Skateboard, Bald Guy, Natla...

Boss - Natla

Levely:
♦ Natla´s Mines
♦ The Great Pyramid
♦ Final Conflict

┌────────────────────────────────┐
Atlantida
└────────────────────────────────┘

TR:Anniversary - Artefakt

21. července 2010 v 9:08 | MissCroft
V TR:Anniversary se Lara vydává hledat artefakt zvaný Scion.

Scion je artefakt, který byl kdysy rozdělen na 3 části, které byly ukryté v Peru, Řecku a Egyptě. Lze s ním měnit genetiskou postupnost organismů nebo urychlovat evoluci.
Scion

Byl tu také jeden člověk, který toužil, jako správný blázen po moci a tudíž, lépe řečeno chtěl ovládnou celý svět. Ten člověk nese jméno Natla. Ta měla se Scionem velké plány, které odhalily její spolupracovníci a aby se předelo katastrofje, ukryly Natlininou část Scionu do Egypta, kde ji ukryly a Natlu uvěznily do ledového paláce.
Scion

Uběhlo několik let a Natle se podařilo osvobodit se. Začala shánět opět všechny kousky Scionu, ale v té době už o Scionu věděla naše krásná archeoložka Lara Croft. Skřížila Natle její plány a i s jejími spojenci je poslala nadobro do oného, námi živími ještě neoběveného mrtvého světa, daleko od toho našeho...

Scion


The Witcher (Zaklínač) - Říše - Nilfgaard

20. července 2010 v 9:58 | MissCroft
Nilfgaard - nejmocnější říše v historii známého světa, nacházející se v jižní části kontinentu, s prosperující ekonomikou a silnou, dobře vycvičenou armádou s talentovanými veliteli. Expandoval předším dobýváním neznámých území, z nichž se pak staly provincie Císařství. Obyvatelé Císařství věří, že opravdovými nilfgaarďany jsou jen ti, jenž se narodili v srdci říše a ne ti, kteří se narodili v dobytých provinciích. Provincie jsou řízeny správci nebo králi (v případě, že se král ochotně vzdá své země a trůnu a stane se vazalem Císařství). Císařství za vlády císaře Emhyra var Emreis expandovalo roky dobýváním nových území a došlo až daleko na sever k řece Jaruze.






ZNÁMÍ NILFGAARĎANÉ:

Císaři:
→ Torres
→ Fergus van Emreis
→ Emhyr van Emreis
→ Jan Calveit

Aristokracie:
→ Cealach aep Gruffyd
→ Shilard Fitz-Oesterien
→ coint of Broinne
→ coint of d´Arvy
→ Berengar Leuvaarden

Rozvědka:
→ Vattier de Rideaux
→ Stefan Skellen
→ Cahir aeph Cealach

Armáda:
→ Menno Coehoorn
→ Ardal aep Dahy
→ Joachim de Wett
→ Eldar de Casteberg
→ Declan Ros aep Maelchlad
→ Pitcairn Godyvron
→ Elan Trahe
→ Rhetz de Mellis-Stoke
→ Markus Braibant
→ Putkammer
→ Lamar Flaut
→ Kees van Lo
→ Sweers
→ Ouder de Wyngalt
→ Ramon Tyrconnel
→ Liam aep Muir Moss
→ Tibor Eggebracht
→ Devlin aep Meara
→ Sievers
→ Vremde
→ Morteise

Mágové:
→ Fringilla Vigo
→ Assire var Anahid
→ Albrich

Soudní vykonavatelé:
→ Peter Evertsen
→ Audegast
→ Evan Helvet
→ Marder

Ostatní:
→ Reef
→ Bertram Skellen
→ Flourens Delannoy
→ Robin Anderida
→ restif de Montholom
→ Xarthisius
→ Hrabě Roderick de Wett (pouze v PC hře)
→ Obchodník Declan Leuvaarden (pouze v PC hře)

PROVINCIE:

→ Vicovaro
→ Etolie
→ Gemmerie
→ Ebing
→ Maecht
→ Metinna
→ Geso
→ Nazair
→ Mag Turga
→ Toussaint
→ Cintra
→ Attre
→ Horní Sodden
→ Ymlac
→ Rowan

MĚSTA A VELKOMĚSTA (TAKTÉŽ PROVINCIE):

→ Assengard
→ Belhaven
→ Matinna
→ Neunreuth
→ Forgeham
→ Thurn
→ Ebbing
→ Cintra
→ Armeria
→ Mayena
→ Razwan
→ Vidort
→ Carcano
→ Claremont
→ Dun Dare
→ Fano
→ Govorožec
→ Malhoun
→ Tegamo

HRADY:

→ Winnerburg
→ Rhys-Rhun
→ Loc Grim
→ Darn Rowan
→ Darn Ruach

ARMÁDA:

Skupiny armád:

→ Skupina armád Střed
→ Skupina armád Východ
→ Vedenská operační skupina

Menší útvary:

→ 3. Armáda
→ 4. Jízdní Armáda

Divize a brigády:

→ Impera
→ Vrihedd
→ Deithwen
→ Venendal
→ Magne
→ Frundsberg
→ 7. Dearlenská brigáda
→ 2. Vicovarská brigáda
→ Nauzicaa
→ Ard Feainn
→ Alba

Menší jednotky:

→ Bitevní skupina Sievers
→ Bitevní skupina Vreemde
→ Bitevní skupina Morteisen

Nilfgaard

Návštěvnost (12.7 - 18.7)

20. července 2010 v 8:53 | MissCroft
Pondělí: 43/43/71
Úterý: 49/50/63
Středa: 38/38/62
Čtvrtek: 40/41/58
Pátek: 32/42/49
Sobota: 32/33/43
Neděle: 30/29/60

Celkém: 264/276/406

TR:Anniversary - Ovládání

17. července 2010 v 12:53 | MissCroft
Základní ovládání




OVLÁDÁNÍ POHYBU:

Pohyb
    ○ W, S, A, D
• pohyb - běh

    ○ Myš
• pohyb
• otáčení kamerou

    ○ Levý Shift
• přikrčení/kotoul

    ○ E
• manipulace/činnost (stojí-li poblíž objektu)
• sebrání předmětu/zbraně (stojí-li poblíž předmětu/zbraně)
• nouzové zachycení/vyrovnání - zamezení pádu Lary z římsy nebo objektu
• rychlý přesun - urychlí pohyb Lary po římsách

    ○ Mezerník
• skok, přidržením delší skok

    ○ J
• vrátí standartní záběr kamery

    ○ Ctrl (držení)
• zachycení (je-li zapnuté manuální zachytávání) - Lara se zachytí a přidrží římsy nebo objektu v herním prostředí

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

OVLÁDÁNÍ PLAVÁNÍ:

Plavání
   ○ W, A, D
• plavání vpřed, vlevo, vpravo

   ○ Myš
• pohyb otáčení kamerou

   ○ Levý Shift
• potopení, držením potopení do větší hloubky

   ○ E
• manipulace/činnost; sbírání odměn

   ○ Mezerník
• vynoření (přidržením poplave k hladině)

   ○ E (opakovaný stisk)
• rychlé plavání


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

DALŠÍ OVLÁDÁNÍ:

Další ovládání
    ○ Tab
• zobrazí inventář

    ○ Z
• režim ručního míření

    ○ Q
• vyhození/přitažení háku

    ○ B
• použití velké lékárničky

    ○ V
• použití malé lékárničky

    ○ Num. kláv. +/- NEBO kolečko myši
• přepínání zbraní


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Složitější ovládání




Lara nedokáže žádnou ze složitějších technik pohybu uplatnit, má-li tasené zbraně.

ŠPLHÁNÍ, SKÁKÁNÍ, ZACHYTÁVÁNÍ A RUČKOVÁNÍ:

Šplháí, skákání, zachytávání a ručkování
┌────────────────────────────────┐

Lara je vynikající horolezkyně a dokáže překonat většinu překážek skokem, zachycením a ručkováním.
Výskok na římsy, zábradlí nebo lana provedete stiskem klávesy [mezerník]. Klávesou [E]  se zachytíte, jestliže se to Laře nepodaří samostatně.
Přesouvání podél římsy nebo po hraně objektu provedete pomocí kláves [směr vlevo/vpravo] v příslušném směru. Přitáhnete se stiskem klávesy [mezerník].
Stiskem klávesy [Levý Shift] zachycení uvolníte a spadnete dolů.
Výskok stranou/skok vzad na římsu provedete stiskem patřičné [směrové klávesy vlevo/vpravo/vzad] a stiskem klávesy [mezerník], kterou se skok provede.

└────────────────────────────────┘



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


POUŽITÍ HÁKU A BĚH PO ZDI:
Použití háku a běh po zdi

┌────────────────────────────────┐

Lara umí využívat hák k překonání volných prostor příliš vysokých na to, aby je dokázala přeskčit. Tam, kde uvidíte nablýskaný kruh nebo prstencový závěs připevněný na zdi, můžete vymrštit hák a berpečně se přehoupnout přes strž nebo se projít po zdi.
Hák použijete tak, že se rozběhnete směrem ke kruhu, vyskočíte klávesou [mezerník] a pak rychle stisknete klávesu 
[Q]. Po laně pak lze šplhat nahoru, nebo se spouštět dolů směrovými šipkami [nahoru/dolů] a klávesou [E].
Zhoupnutí nebo chůzi po zdi lze provádět [směrovými] klávesami ve směru k zamýšlenému cíli. Klávesou [mezerník] pak skočíte a hák ze závěsu uvolníte.
└────────────────────────────────┘




-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

AKROBATICKÉ KOUSKY NA TYČÍCH:

Akrobatické kousky na tyčích
┌────────────────────────────────┐

Pomocí tyčí, které slouží jako hrazdy, se Lara dokáže dostat z jednoho místa na jiné nebo zvládne skok přes volný prostor, aby se dostala na místa, na která není možné vyšplhat.
[Směrovými] klávesami dostaňte laru pod tyč nebo se s ní [směrovými] klávesami rozběhněte a stiskem [mezerníku] proveďte skok na tyč.
Pomocí [směrových] kláves namiřte Laru směrem, kterým chcete skok provést. Pomocí [směrové klávesy nahoru] roztočte Laru okolo tyče. Klávesou [mezerník] se pak z tyče přehoupnete na další tyč nebo plošinu.

└────────────────────────────────┘







-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ŠPLH PO SLOUPECH:

Šplh po sloupech
┌────────────────────────────────┐

Lara dokáže šplhat po úzkých svislých sloupech. Dostanete se tak na místa, která jsem nad ní nebo pod ní.
[Směrovými] klávesami dostaňte Laru k základně sloupu nebo se [směrovými] klávesami rozběhněte a stiskem klávesy [mezerník] na sloup vyskočte.
[Směrovými] klávesami Laru otáčíte kolem sloupu a necháte ji šplhat vzhůru nebo se spouštět dolů.
Ze sloupu seskočíte přidržením [směrové] klávesy ve směru, kterým seskočit chcete, a následným stiskem [mezerníku].
Sloupu se zle pustit stiskem klávesy [Levý Shift].

└────────────────────────────────┘





-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

PRÁCE S LANY:

Práce s lany┌────────────────────────────────┐

Lara používá lana k překonání velkých proláklin, které nezvládne přeskočit.
Pomocí [směrových] kláves dostaňte Laru do polohy pod lanem. Pak ji [směrovými] klávesami rozběhněte a stiskem [mezerníku] na lano vyskočte.
Po laně šplháte vzhůru a spouštíte se klávesou [E] a [směrovými] klávesami.
[Směrové] klávesy vlevo/vpravo Laru na laně otáčí a mění směr houpání.
Stiskem kláves [směr vpřed/vzad] získáte hybnost a dostanete Laru výš. Potom stiskem [mezerníku] přeskočte na další lano nebo plošinu.
Lana se pustíte klávesou [Levý Shift].

└────────────────────────────────┘




-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ŽEBŘÍKY:

Žebříky
┌────────────────────────────────┐

Lara umí svislé překážky překonávat šplháním po žebřících.
[Směrovými] klávesami dostaňte Laru pod žebřík nebo se [směrovými] klávesami rozběhněte a [mezerníkem] na žebřík vyskočte.
[Směrovými klávesami nahoru/dolů] Lara šplhá po žebříku vzhůru nebo po něm sestupuje dolů. Opakovanými stisky klávesy [E] urychlíte pohyb Lary po žebříku.
Ze žebříku seskočíte pozadu stiskem [mezerníku]. Seskok bokem ze žebříku provedete tak, že držíte [směrovou] klávesu v požadovaném směru a pak provedete skok [mezerníkem].
Žebříku se pustíte klávesou [Levý Shift]

└────────────────────────────────┘





-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

BALANCOVÁNÍ:

Balancování¨
┌────────────────────────────────┐

Lara umí vyskočit a balancovat na vrcholku velice malých plošin - obvykle se jedná o vršky úzkých sloupů. 
Klávesou [mezerník] vyskočte na nějaký takový objekt stejně na jakoukoliv jinou plošinu. Jakmile doskočíte a získáte stabilitu, otáčejte se dokola [směrovými klávesami vlevo/vpravo]. Přeskok provedete klávesou [mezerník] současně se stiskem [směrové] klávesy.
Pokud Lara na objekt, na kterém lze balancovat, doskočí nesprávně, ztratí rovnováhu a začne padat. Rychle stiskněte klávesu [E], získejte znovu stabilitu a Lara se tak na objektu udrží.
Lara může rychle přeskakovat mezi objekty s malou plochou stiskem klávesy [mezerník] a [směrovou] klávesou, kterou stisknete v okamžiku, kdy skočí.

└────────────────────────────────┘




Poznámka: Na získání rovnováhy máte jen omezenou dobu, proto Laru dostaňte na stabilnější objekt co možná nejrychleji. Jestliže Lara začne ztrácet rovnováhu v okamžiku, kdy stojí na malém objektu, získejte rovnováhu zpět stiskem klávesy [E].

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ŠIPKA:

Šipka





┌────────────────────────────────┐

Lara umí skočit ze skály šipku do vody. Její směr určete [směrovými] klávesami a pak stiskněte rychle po sobě klávesou [mezerník] a [Levý Shift].

└────────────────────────────────┘







-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

MANIPULACE S PROSTŘEDÍM:

Manipulace s prostředím





┌────────────────────────────────┐

Lara dokáže manipulovat s prostředím mnoha různými způsoby: otvírá dveře, přesouvá a ničí objekty, které stojí v cestě.
Manipulace s objektem provedete stiskem klávesy [E].

└────────────────────────────────┘







-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ZOTAVENÍ PO SILNÉM ÚDERU:

Zotavení po silném úderu





┌────────────────────────────────┐

Zasáhne-li Laru útok nepřítele velmi silně, je Lara otřesena a upadne na zem.
Když se Lara zapotácí, rychle stiskněte klávesu [mezerník], zastavte pád a vyšvihněte se zpátky na nohy.

└────────────────────────────────┘






-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

AKROBACIE:

Akrobacie





┌────────────────────────────────┐

Lara zvládne mrštné akrobatické kousky a přemety.
Akrobacii provádíte opakovanými stisky klávesy [Levý Shift], přemet se provádí opakovaným stiskem [mezerníku].

└────────────────────────────────┘







-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Boj




OVLÁDÁNÍ BOJE:

Ovládání boje
    ○ Pravé tlačítko myši
• zachycení cíle (nepřátel a objektů, ne které lze střílet)

    ○ Levé tlačítko myši
• výstřel ze zbraně (střelba na hlavu se zdaří, je-li stisknuté v pravý čas během adrenalinového manévru)

    ○ Myš
• přelétnutí pohledem vlevo nebo vpravo - změna cíle

    ○ Num. kláv. +/- NEBO kolečko myši
• přepínání zbraní







-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

OVLÁDÁNÍ POHYBU PŘI BOJI:

Když Lara míří na cíl, může provádět různé manévry, aby se vyhnula zásahu nepřítele.

Ovládání pohybu při boji
   ○ (při míření) Směrové šipky libovolným směrem + Levý Shift
• kotoul mnoha směry

   ○ (při míření) Směrové šipky libovolným směrem + mezerník
• přemet vpřed, vzad, vlevo nebo vpravo

   ○ (při míření) Směrové šipky libovolným směrem + mezerník nebo Levý Shift
• adrenalinový úhybný manévr










-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

PROVÁDĚNÍ ADRENALINOVÝCH MANÉVRŮ:

Provádění složitějších adrenalinových manévrů

┌────────────────────────────────┐

Během boje se někteří nepřátelé rozzuří. Když k tomu dojde, napadnou Laru a provedou vzteklý útok. Jestliže některý nepřítel na Laru zaútočí ve vzteku, laře v reakci na tento útok prudce stoupne hladina adrenalinu. Když k tomu dojde, obrazovka se rozmaže, a tím oznámí, že Lara může provést adrenalinový manévr. Stiskem klávesy [Levý Shift] nebo [mezerník] současně se směrovou klávesou provedete úhybný manévr a útok vás mine.

Provede-li Lara manévr správně, zpomalí se pro ni běh času a ona tak získá příležitost opětovat palbu a pokusí se zatáhnout nepřítele do hlavy. Aby byl výstřel na hlavu úspěšný, vyčkejte, než se dva záměrné kříže nad hlavou nepřítele spojí, a pak vystřelte stiskem [levého tlačítka myši]. Jestliže Lara vystřelí dřív, než se obě záměrné značky překryjí, zásah hlavy se nezdaří.

Adrenalinové manévry jsou zvláštní úhybné manévry dostupné výhradně jako odpověď na útok provedený v zuřivosti. Nejdůležitější je správné načasování! Uhne-li lara příliš pozdě, zásahu se nevyhne. Využívání adrenalinu se dá naučit, a tím se lařiny šance v boji výrazně zvýší.

└────────────────────────────────┘

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Strategie boje




POHYB:

V boji je nejdůležitější nezůstávat s Laro stát na jednom místě. Zasáhnout pohyblivý cíl je mnohem těžší než se trefit do cíle statického.

ZAMĚŘOVÁNÍ:

Značka zaměřovače se objeví, jakmile je cíl na dohled. Barva značky se mění podle stavu polohy cíle následovně:

Červená značka zaměřovače: cíl je momentálně na dostřel
Šedá značka zaměřovače: cíl je momentílně mimo dostřel

Když máte nepřítele zaměřeného, zobrazují se u značky kromě zaměřovacího prstence ještě čtyři šipky.

Tip: Je-li cíl na dostřel, ale mimo zorné pole, bude šipka u kraje obrazovky udávat směr, kde se nepřítel nachází.

UVOLNĚNÍ ZE SEVŘENÍ NEPŘÍTELE:

Někteří nepřátele mohou Laru chytit za končetiny a zatřást s ní. Jestliže nepřítel Laru takovýmto způsobem uvězní, rychle stiskněte [směrové klávesy vlevo/vpravo] a ze sevření se uvolněte. Čím rychleji klávesy tisknete, tím dříve se Lara vysvobodí.

TR:Anniversary - Trailery

15. července 2010 v 14:23 | MissCroft
--------------------------------------------------------


--------------------------------------------------------



TR:Anniversary - Logo

15. července 2010 v 13:59 | MissCroft

Logo

TR:Anniversary - Informace

15. července 2010 v 8:26 | MissCroft
Žánr:
- akční / dobrodružné

Série:
- Tomb Raider

Minimální požadavky:
- Windows XP, Vista
- Procesor 1,4 Ghz
- 256 MB RAM
- 4 GB volné na Hdd

Vyrobil:
- Crystal Dynamics

Vydal:
- Eidos Interactiv

Distributor v ČR:
- Cenega

Doporučený věk:
- od 16-ti let

Platformy:
- PC
- PSP
- PS2
- Wii
- Xbox 360

Rok vydání:
- 1.6.2007 Evropa / 5.6.2007 Severní Amerika

Rozcestník TR:Legend dokončen!

12. července 2010 v 11:41 | MissCroft
TR:Legend
A je to! Stačilo už doplnit jen pár článků a rubrika TR:Legend je už celá kompletně zaplněná :) V rubrice přibyly tyto nové články:

→ Informace
→ Logo
→ BoxArt
→ Recenze
→ Ovládání
→ Příběh
→ Artefakt
→ Secrety/Tajemství
→ Charaktery
→ Nepřátelé
→ Lařin dům
→ Vozidla
→ Cutscény
→ MP3
→ Ke stáhnutí
→ Cheaty/Podvody
→ Návody
→ Galerie
→ Diskuze

Tentokrát byly upraveny jen 2 články a to:

→ Outfits
→ Loading

Nicméně, celý rozcestník se všema článkama si můžete prohlídnou ZDE.

A co bude následovat teď? Ano, hádáte zprávně, teď se pohrnu na TR:Anniversary :) Už zítra ne něm začnu pracovat, máte se na co těšit :)

TR:Legend - Diskuze

12. července 2010 v 11:20 | MissCroft
Co si myslíte o Tomb Raider Legend? Jaký na něj máte názor? Hráli jste ho? Líbí se vám tento díl? Nebo naopak ho rádi nemáte? Proč? Pojďme o tom diskutovat! :-)

UPOZORNĚNÍ: prosím aby jste tady psali jen komentáře týkajících se TR5. Jakékoliv jiné komentáře budou smazány!

TR:Legend - Cheaty

12. července 2010 v 11:18 | MissCroft
Nejdříve musíte v Extras menu povolit cheaty a pak během hry můžete použít následující kombinace kláves:


držte [Backspace] a stiskněte [7] - neprůstřelná Lara
držte [Backspace] a stiskněte [3] - neomezená munice do útočné pušky
držte [Backspace] a stiskněte [4] - neomezená munice do granátometu
držte [Backspace] a stiskněte [5] - neomezená munice do kulovnice
držte [Backspace] a stiskněte [6] - neomezená munice do SMG
držte [Backspace] a stiskněte [8] - zabití jedním výstřelem
držte [Backspace] a stiskněte [2] - ukáže zdraví protivníka
držte [Backspace] a stiskněte [1] - vypnutí textur
držte [Backspace] a stiskněte [9] - ovládnout Excalibur
držte [Backspace] a stiskněte [0] - ovládnout Soul Reaver

(zdroj: www.abecedaher.cz)

TR:Legend - Ke stáhnutí

12. července 2010 v 11:15 | MissCroft
---------------------------------------------


---------------------------------------------

Návštěvnost (5.7 - 11.7)

12. července 2010 v 11:15 | MissCroft |  Návštěvní Kniha
Pondělí: 22/24/39
Úterý: 29/29/53
Středa: 22/22/36
Čtvrtek: 49/50/83
Pátek: 52/51/65
Sobota: 40/40/68
Neděle: 31/30/0

Celkém: 245/246/344

TR:Legend - MP3

10. července 2010 v 8:05 | MissCroft
Všechny MP3 lze stáhnout TADY
MP3 jsem překládala sama, takže je možné, že jsem někde udělala chybu. V tom případě budu ráda, když mi ji nahlásíte.
Názvy písníček, které jsou přeložené do češtiny tímto písmem se mi nepodařily přesně přeložit.

1) Main Theme
Moje věc (myšlenka)

2) Introduction
Úvod

3) Level End
Konec levelu

4) Croft Manor Theme
----

5) Croft Manor Theme 2
----

6) Bolivia Attack
Bolivie útok

7) Bolivia Inquisition
Bolivie průzkum

8) Bolivia Waterfall
Bolivie vodopád

9) Crossing the Rope Bridge
Překračování lanové dráhy

10) Africa
Afrika

11) Somewhere
Někde

12) South America
Jižní Amerika

13) Bike Rider
Jízda na motorce

14) Ghana
Ghana

15) Nepal
Nepal

16) Mountain Tops
Vrcholky hor

17) Young Lara
Mladá lara

18) Unknown Entity
----

19) Unknown Entity 2
----

20) England
Anglie

21) Tokyo Party

22) Tokyo Action

23) Tokyo Showdown

24) PC Installer Theme

25) End Credits



TR:Legend - Extra Koncept

9. července 2010 v 11:16 | MissCroft
Na internetu jsem našla pár zajímavých konceptů. I když jsem TR:Legend jako hru projela celou, nikde v bonusech tyto obrázky zobrazeny nebyly. Navíc se mi nehodí do žádných lokací, tak jsem jim utvořila samostatný článek. Jsou hezké, viďte? :)
Zajímavé je, že Lara vypadá na těch posledních konceptech jako z TR:AoD a ne jako z TR:L...
Extra Concept


Jsem zpět!

8. července 2010 v 12:42 | MissCroft
LC
Slyšte, slyšte mojí milí návštěvníci! Po skoro čtyřměsíční pauze jsem zpět! Nabrala jsem síly a pustila jsem se zase do práce :) 

Sepsala jsem pár článků co všechno nového se tu za těch pár měsíců, co jsem tu nebyla, co se udály za novinky jak ve světě Tomb Raider, tak i v The Witcher.

Opět se tedy pouštím do plnohodnotné práce na tomto blogu a budu se snažit přidávat tu články jak nejčastěji to půjde :) Nejdříve dokončím rozcestník u TR:Legend a pak se už pohrnu na TR:Anniversary. U The Witcher (Zaklínač) se budu snažit doplnit všechny články týkajících se míst a lokací. Až se mi práce trošku uvolní, tak pak začnu pracovat i s rubrikou Assassins Creed, které jsem se doposud moc nevěnovala.

Přeju vám všem nádherné prázdniny, užijte si je jak nejlépe budete moct! Krásný den mí milí návštěvníci! :)

_____________________________________________

© MissCroft/misscroft.blog.cz, 2008/2011
_____________________________________________